Monki-town




Är så glad att vi fått Monki här i stan. Var väl ca ett år sedan nu. Det finns liksom ingen annan butik med samma känsla. Varken här eller någon annan stans jag varit. Alla härligt sprakande färger och krummelurer som både gömmer sig överallt och exploderar runt en på samma gång. I love it! Där snackar vi kreativ inredning så det skriker om det!

Vad jag vet finns det två stycken i Oslo. Den ena ligger på Bogsdtadveien och är en dunkel variant. Inte alls lika härlig som den på Karl Johan. Karl Johan är mer glittrig och som ett fyrverkeri tycker jag. And I like it!
Snacka om att där finns världens bästa provrum också. med speglar inuti så man ser sig själv från alla vinklar.
Är ju inte bara framsidan man vill vara snygg ifrån. Jag tycker personligen det är jätteviktigt hur plagget sitter från alla håll. Och på Monki slipper vi alltså vrida nackarna av oss för att se resultatet av plagget på vår kropp.

Klä av sig naken där kan kanske verka som om det skulle ge en lite ångest. Vi är inte vana att se oss "överallt". Men man vänjer sig. Och är det inte underbart att öva på att acceptera sig just så som man är!
Vi är sjuukt snygga i alla former och storlekar. Så det så!

































Vem säger att det här inte är nice?
Jag älskar det i alla fall=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0