Manchester-resan



Snart bär det av till Manchester. Skulle åkt idag egentligen, men tur det inte blev av!!
För är ju inte på topp som du vet. 
Blir istället att jag tar mej en tur i november. Närmare bestämt 10e november. 
Längtar så efter att träffa Josse, men ska självklart bli superkul att träffa hennes kille också och bebismagen;)


Ska packa minimalt så jag kan shoppa lite har jag tänkt. Men det är enkelt när man ska till en tjej. Där finns ju redan det mesta man behöver av smink och hårsaker,haha. Så ett ombyte kommer jag ta med mig, mascara, eyeliner och två par skor. I princip det blir det. Väskan kommer eka tom, men på tillbaka vägen är den förhoppningsvis mätt och glad=)
Har ju redan kollat in två klänningar som jag vill lägga vantarna på. (Varför säger man så föresten?)
Både från River Island. Synd att den butiken inte finns i Sverige eller Norge. De har verkligen grymt bra och coola kläder. Och väldigt bra kvalitet i förhållande till vad de kostar. Min favoritaffär helt klart. Och för partykläder är det Lipsy som gäller=)

Ser fram emot pub-häng någon dag och party med Chris. För Josse kan inte festa just nu. Så tur för mig att jag kan va med hennes kille och parta. Jag måste ju gå ut en gång i veckan. Annars skrumpnar jag ihop. Men som sagt, pub kan Josse va med på=) Yay!!

Sen får vi se vad vi hittar på. Jag vill bara åka ner för att träffa henne och umgås liksom. Resten blir en bonus=)

Snart, snart bär det av!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0