Lingongrova blandat med kavring



Sitter och äter nudlar med grönsaker nu. Det blev inte gott. Men orkar inte laga något idag. Det smakar allvarligt talat som lingongrova blandat med kavring. De där grova börden du vet? Hur i hela friden lyckades jag med det?


Är inte bra på matlagning just nu, och btw, gissa hur drinken jag blandade i lördags smakade?
Jo, som grumme grönsåpa. Passa dej för att blanda mandelliklör med mjölk alltså;)
Plus att jag hällde den i en grön flaska, det förstärkte "såpa upplevelsen" ännu mer kan jag säga.
När ska denna "matmisär" går över? I ask you;)

Hade såklart kunnat göra om min mat idag, men det känns dumt när man tänker på alla som svälter.
Och ibland tycker jag om att leka fattig. När jag har pengar, inte då jag ej har dem. 
Känns som en utmaning att äta gröt om mornarna och köpa maten så billigt man kan. I know, its weird, but I like it;)

Nu ska jag sova en liten blund och om jag är pigg blir det "boot-camp-träning". Annars blir det promenad med Sara.
Ha en härlig eftermiddag nu=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0