Ler-rutschkanan


Eller hur det nu stavas;)

Jag gav verkligen ALLT på träningen idag. Jag gav så mycket att det blev lite för bra kan man säga.
Jag spurtade nerför en lång backe och det var som sagt ösregn och lerigt. Som det ska vara på boot-camp,haha.
Gissa vem som halkar?

Moi! Och jag glider nerför hela backen i rekordfart.
Först tänkte jag:
- Aaaj och Åh nej!

Men sedan ändrades tanken till:
-Tjohoo va kul!!

Mycket bättre än pulka på vintern.
Nu hänger kläderna i källaren på torkning efter tvätten efteråt,haha.

Kan säga att det var inte många som var ute i rusket idag. Såg bara jag och två andra tappra själar som joggade.
Känner mig riktigt stolt att jag klarade av mer än jag trodde också=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0