Fredagsdans med dröm-män och sexgudar


Var hos Johanna K igår och lagade ubergod mat som jag freestylade ihop. (Även om jag inte är på topp vill jag inte sitta hemma själv hela tiden. Man kan ju chilla med de man tycker om ändå, det blir man bara bättre av.)
Jag är nog en av världens mest grymma spontankockar om jag får säga det själv;)
Jag har en känsla för det där med matlagning på något sätt och har aldrig behövt kokböcker eller så.
Dock ibland lite "Niklas Mat" för inspiration;)

Med Johanna K har jag alltid superkul. Båda två är personer som gör det vi känner för. Därför blev det som efterrät spontandans till hippielåtar m.m. Vi hade så kul. Provad kläder, kollade frissyrer och dansade runt i vardagsrummet. Vi njöt av livet helt enkelt.

Sedan har vi även fått reda på vem Johanna Ks sexgud är och vem jag ska gifta mig med.
J skulle få ett kylskåp levererat under kvällen och jag sa att den som kom med det var min drömman som jag skulle gifta mig med. Och så undrade jag om inte hans kollega troligen var hennes sexgud. Det trodde Johanna skulle stämma bra.

Va spännande det blev. Hur skulle de vara och se ut, våra dröm-män?
Sa det som ett skämt såklart. Men är kul att göra så ibland.
När de väl kom, kylskåps-männen, var det faktiskt två unga, helt ok-snygga killar med humor. 
Jag hade väntat mig två tjocka gamla gubbar. Så var nog inte helt fel ute ändå med min profetia. 
Hade vi varit på en öde ö och bara de två fans till hands hade jag varit glad. Så kan vi sammanfatta det=)


Ha en fortsatt underbar helg nu!




Kommentarer
Postat av: Lollo

TACK fina du :D :D

2010-10-30 @ 14:12:46
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Mysi=) tack det samma snygging där=)

2010-10-30 @ 14:24:19
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0