Fenomen


Igår när jag skulle åka till Sverige för helgen visade det sig helt plötsligt att t¨get blev inställt! Trodde det var ett skämt men tyvär inte.
Men grejen är att när dte händer något som drabbar ånga människor uppstår ett fenomen. Folk som annars brukar sitta i sin egen bubbla kryper ur sina skal och öppnar munnarna. I like!
Först pratade de flesta om vart man skulle gå, vad som hade hänt o.s.bv. Ointrssant. Men efteråt var det jäte många jag fick kontakt med som berättade massor av kul.

Alla älskade mig såklart;) Nja, vissa tyckte nog jag var lite jobbig för att jag hade min "det löser sig till det bästa" attityd.
Vi fick stå och vänta 1h och 45 minuter på en ersättnigsbuss så hann avverka många olika samtal,haha.

Tänkte berätta mer om det när jag är tillbaka i Oslo på söndag.
Nu är det familjen som gäller. Ha en underbar dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0