Ett mirakel, annars naturligt



Jag gillar att använda aloe-vera, olika oljor eller andra naturliga saker i min hudvård. Men ett litet mirakel kan jag inte sluta använda. Jag brukar köra några omgångar med Esteè Lauders Advanced Night Repair för det gör verkligen underverk för mitt ansikte.


Ni vet att mina blodkärl spricker när jag har spytt. Äckligt jag vet. Men om jag använder detta serum så försvinner spåren av det på två dagar. Annars tar det fem dagar. Det var en tid då jag råkade festa samt dricka lite för mycket vodka som jag upptäckte det. Ena gången jag råkade få spruckna blodkärl använde jag inte serumet och nästa gång gjorde jag det. Och då var det mycket mer röda och blå märken i ansiktet. Ändå gick de bort på två dagar!
Så jag vet att det funkar helt enkelt.

Därför använder jag detta som en kur över natten lite då och då. Min hud får verkligen en ny, frisk glöd av det och det gillar vi!


Advanced Night Repair


Det är denna jag pratar om=)
Bild tagen från esteelauder.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0