En helt sjuk dag



Idag har varit på sin spets på olika sätt hela tiden.
Gemensamt för nästan hela dagen är att jag varit på toppenhumör hela tiden och bara stressat max 30 minuter, Bra jobbat Katarina!!


Första delen av dagen sålde jag hur mycket som helst till varje kund. Alla gillade mig och tyckte jag var supertrevlig, Yes!! Jag gav verkligen 100% i kundservice och min ubercharm, var på. Då brukar jag sälja som smör och så även idag. Kom in massor som sa att de aldrig hade fått så bra service någon annan stans,yay!

Andra delen av dagen var det kaos. Det var MINST 4 kunder i kö för att få hjälp hur länge som helst. Då var det supermånga surmänniskor men jag försökte att inte ta åt mig. Jag gjorde verkligen mitt allra bästa för att alla skulle få hjälp så snabbt som möjligt.

Så kommer vi till den creapy actiondelen av min dag. 
Under kaostiden idag skymtade jag en man som stog och stirrade på mig hela tiden. Han kunde inte sluta stirra och tog aldrig ögonen ifrån mig. Först tänkte jag inte så mycket mer på det. Men då folket började avta och stressen minskade såg jag att han fortfarande stog där.
Han var på helspänn. Knutna nävar och iskall blick med ett mordiskt utseende. Det såg ut som om han skulle detonera när som helst. Så fort någon petade på honom skulle han explodera.
Så då blev jag riktigt rädd. Har aldrig sett en man med så mycket svärta i sig förut. Så mycket agressioner.
Därför tryckte jag på larmknappen för att få en väktare till butiken.

Det kom en väktare och tog hand om det. Sedan tre till. Och efter ännu en stund kom också 4-5 poliser. Så det känns bra att jag inte väntade på att något skulle hända. Jag har aldrig mött någon som fått mig att må så dåligt genom den personens existens. Men det här var creapy!! Svårt att förklara, men inte kul helt enkelt.


Så kommer vi till den sista delen av dagen. Då all action var över. Då hade jag bara supertrevliga kunder igen.
Som gillade när man konverserade. I like!! 
Ännu en sak som var bra var att vi har sålt för dubbla budgeten idag!! Känner mig jädrigt nöjd alltså!!

Nu är det träning som gäller. Lite Zumba plus styrka ska jag köra. Ingen rast och ingen ro.
Sedan blir det mer blogg och som lovat inlägg om gårkvällen=)

Ha en underbar kväll!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0