Domedagen


Det låter hårt, och det kan det bli också.
Den 20:e smäller det kan jag säga.


Då får jag veta om jag ska betala tillbaka skatt till staten, eller få tillbaka pengar.
Det är väldigt speciellt med Norge där. Ingen har någon koll och oavsett vem man frågar vad gäller hur mycket skatt man ska dra är det olika svar varje gång.

Jag lade på nästan 70 000kr på min förväntade årsinkomst för att vara på den säkra sidan.Så borde inte vara något problem. Men jag har hört massor av skräckexempel. Hugah!

Så nu är det snart dags att få reda på svaret. Hoppas hoppas hoppas att jag inte behöver betala tillbaka!!
Håller både tummar och tår och kryssar fingrarna på samma gång. 
( Inte så effektivt att gå runt så när man ska jobba, men jag gör det såklart ändå för säkerhets skull;) )
Not.

Skulle det komma en stor skattesmäll får jag väl börja leta efter någon "anden i lampan" eller något.
Så kan jag önska mig skuldfri;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0