Det kryper i kroppen



Det riktigt kryper i kroppen efter träning. Är inte helt frisk än så kan inte göra något ansträngande. Men jag ser det på ett bra tecken att jag är träningssugen igen! Var det igår också. Älskar att röra på mig. Finns ju så mycket kul man kan hitta på. Har verkligen varit duktigt på att få in träningen i vardagen och inte köra varannan vecka som det lätt annars blir. 
När jag kollade i kalendern den här månaden och förra, har det faktiskt blivit 3 dagar i veckan intensiv träning. Det är en bra siffra. Då får jag ändå tid till massa annat kul.
Innan var det varannan vecka 1 gång och var annan 4. 

Man måste faktiskt prioritera sin hälsa! Annars ruttnar vi bort och orkar inte leva livet fullt ut. Man kan se bra ut på utsidan, men insidan behöver också vård. Både i form av tärning och rätt mat.




Kommentarer
Postat av: Coach Tomm

Shit vad grymt. Klarade du utmaningen? Vill du synas? skicka i så fall video :-)

2010-10-29 @ 21:34:33
URL: http://www.coachtommy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0