Bruten nagel, hål i strumpbyxan









Bruten nagel - check
Hål i strumpbyxan - check

Då vet jag att jag haft en fantastisk kväll utan hämningar. Inget ska stoppa mig från att ha kul!

Kvällen började med middag på Fridays med jobbet. Följt av hemmafest hos en kollega som var väldigt lyckad. 
Efter det drog de flesta av oss iväg till Fugazi, ett coolt ställe i stan där man dansar ute i friska luften på en gårdsplan. ( Dock lite låg åldersgräns, men jag ska ju ändå inte ragga,haha;)
Annars ett toppenställe om man är 20,21. 

Vi kom in gratis, hehe. För en ny jobbarkompis till oss som Pouyeh träffat jobbar där. 
Hon verkar vara en grymt härlig tjej. Ska bli kul att se henne på måndag=)
vi festade och dansade och hade suuperkul!!

Vid tre drog alla hem, och då gjorde jag det också. Men det var ok. Hade gärna kunnat dansa runt mer. Men är skönt att inte ligga helt waisted imorgon. Inte waisted som i full, utan waisted som i trött alltså;)
Satt med tre härliga killar på bussen. Vi sjöng, skojade och hade kul konversationer. 
Älskar när människor är öppna och pratar med varandra. Bland annat argumenterade vi om ifall killar skulle använda svarta eller någon annan färg på sockarna. Kör på svart sa jag. Och då blev det deras lag. (Oftast passar det bäst, man kan ha det som en regel, men när man väl kan reglerna är det ok att bryta mot dem ibland om man har ett bra syfte;) .)


Tacka alla som förgyllde min kväll=) Ni vet vilka ni är=) Alla som jag träffat på under kvällens gång kan man säga;)
Och Anita, du är den bästa dansaren!!!
Det var vi som rockade dansgolvet=)









Kommentarer
Postat av: Anita

Oh yes, we rocked! ;) hihi

2010-10-03 @ 22:25:01
Postat av: Katarina

Ja, eller hur!! Man kan inte säga något annat om den saken=)

2010-10-04 @ 17:31:42
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0