BookCrossing




När jag var utomlands brukade jag lämna de böcker jag läst ut på olika platser och skriva en liten hälsning till den som hittade den. Idag hittade jag ett ställe för organiserad bookcrossing, som det kallas. Där kan man lämna böckerna man läst ut och ej behöver längre, så kan nästa person ta över dem. Det kostar inget och det är GENIALT!
Så tog med mig en av dem hem.

Gick sedan in på hemsidan och fyllde i vem jag var som hittat boken. Man behöver inte det, men det är ju kul ju!
Såg också att det finns massor av ställen man kan hitta dessa böcker på! Nu ska jag på skattjakt,haha.
Personen som läst boken innan mig heter tydligen Pierre och lämnade boken på stationen i lördags. 

Jag älskar verkligen sådant här!!










Nice eller hur!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0