Besök



Dagen präglades av besök. Besök av både Johanna K och en vän till min syster.
Båda kom förbi jobbet på olika tider och jag skiner alltid upp när det är någon jag känner som kikar förbi butiken.
Efter snabbvisiterna fick jag extra energi. Var så kul att se dem!!

Apropå energi. Shiiit vilken boost jag fick igår efter trärningen. jag kunde inte sitta still knappt.
idag ska jag dock bara göra yoga. För har spriungit ut och in mellan lager och butik hela dagen. Vilket är kul.

Dock skulle jag velat ha tid att fixa allt snyggt i butiken. Men kunderna är ju prioritet självklart=)

Nu är det dags att mysa ner sig lite i soffan. Ska eventuellt fila lite på en ny ide som jag kanske kommer sätta i verket inom en snar framtid. 

Ha en underbar kväll nu=)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Annika

vare en av mina kompisar, ewe kanske, vad kul!

2010-10-07 @ 22:23:35
Postat av: Katarina

Det var exakt henne det var=) Va jättekul att hon kom förbi=)

2010-10-07 @ 22:27:27
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0