Bandsåg till kyckling


Det är inte så ofta jag äter kyckling men när jag väl gör det är det riktigt gott.
Så därför blev jag riktigt ledsen, nejdå, men lite besviken, när jag såg att kycklingfileerna jag köpt hade smält ihop till en enda stor klump. Eftersom jag inte består av någon storfamilj direkt hade jag inte lust att laga mat på alla.
So what to do?

Jo, jag gick in till min husvärd och undrade om han hade någon ide om vad man kunde göra med eländet.
Det hade han! Han hade tydligen en bandsåg som han brukade "såga fryst mat" med. perfekt!
Så nu ligger min kyckling i fina små bitar och jag fick äntligen mat i magen=)


Och nu är det feeeest=) Bye bye darlings!!
Och btw, kycklingen var inte levande när vi sågade den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0