Amazing!


Oj oj oj vilken härlig kväll!! Det var helt amazing. Tog det relativt lugnt men gick ändå ut och hade massor av skoj!Var först med Sara hos Johanna K och gjorde oss iordning och snackade om allt möjligt plus lyssnade på fetaste musiken.

Var såå kul att fixa sig. Jag ser bra ut oavsett om jag fixar mig lite eller mycket, men det är kul att ha tid att göra det. Tog min tid att göra håret snyggt. Och då håller frisyren längre. Make-up tar bara 10 minuter för mig Det är nice! (Mitt nya favorit-uttryck btw. Har nog fått det från Sara som säger det hela tiden,haha.)

Sen gick Sara till en säkert mycket bra fest, men jag och Johanna skred iväg mot Blå och klubb Contagious istället, med sköna beats och groovy-feeling. Passade bra när jag inte kunde köra riktigt all in. För då kunde jag dansa loss ändå. Är det house-musik man dansar till är det svårt att dansa "lite", man måste liksom "ta i" om du förstår vad jag menar.

Mr Ö kom och svängde förbi lite snabbt under kvällen, men eftersom han inte är danstypen så blev det efter ett tag jag och Johanna som regerade "ensamma" på klubben. ( Vi var ju bäst liksom;) ) Något vi var grymt bra på. Vi hade sjukt kul, och spred vår glädje. 

Pratade med massor av härliga människor. Träffade en av bartendrarna som jag hängde med en annan kväll. Så kul att han kom ihåg mig av alla gäster. Han såg verkligen ut att vara superglad att se mig och jag fick den bästa kramen. När klockan närmade sig halv tre kände Johanna att det var dags att dra sig hemåt - jag kände att det var dags att lägga in 6ans växel på dansgolvet;)
Så stannade kvar med ett skönt gäng jag dansat med tidigare under kvällen.

Sedan vandrade jag genom staden i nattens vackra månljus och njöt av att ha haft en helt underbar kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0