Träningsberoende, moi?


Jag har nog gått och blivit lite träningsberoende på gamla dar. Idag var dagen då jag tänkte att jag skulle vila och inte träna något alls. Men shiit vad det kryper i kroppen efter träning. Fast måste inse att jag inte kan köra något pass idag, även om min hjärna vill det. Det är ju så sjukt kul att röra på sig, vi är liksom gjorda för det. 
Men jag har fått på tok för lite sömn igår och orkar knappt resa mig ur soffan och ta en dusch ens.


Så ja, det hade varit grymt kul att träna, men det är inte alltid "kul" som är det bästa valet, inte just i detta fallet hur som helst. Hade jag pushat mig mer nu hade jag bara blivit sjuk. Och det vill vi inte=)

Får istället sysselsätta mig med min absolut minst roliga sak, tv/film. Jag gillar inte att leva mitt liv genom att se påhittade saker om andra människor. Då missar jag ju massor som kunde ha hänt i mitt eget liv under den tiden. 
Well, well. Det får bli väl, som Carina och Maria säger=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0