tog bussen till taxin och ställde mig i kön


Detta inlägg blir lite huller om buller, men lite kreativt är det allt;) Imorgon ska jag skriva bättre och mer strukturerat efter hur man pratar, inte hur man tänker.

Som du märker är jag tidigt hemma denna söndags morgon. Men det kan vara skönt ibland det också såklart=)
Har haft en mysig kväll. Den var inte superparty men mysig. Kommer nog ha massor av energi kvar imorgon. 
Varit lite överallt och ingen stans, men det mesta jag kan säga om kvällen var att den var kall. Frös hela dagen på jobbet, och typ hela kvällen. Är superkallt och snålblåst i Oslo för tiden och den letar sig in mellan allt, Allt!


Hade tänkt att gå till Ingensteds efter sista fest-stoppet, men min hjärna suktade efter vatten så jag ställde mig i taxikön, väntade, orkade inte vänta längre, tog bussen en bit istället och ställde mig i en kortare taxikö och sitter nu hemma som sagt.


Hade verkligen en kul kväll med alla.
Och en sak var så cool föresten. På sista klubben jag var på upplevde jag ett meditativtliknande tillstånd när jag stog på dansgolvet och diggade till beatet. Amazing! Jag brukar annars känna mig hög på livet när jag festar, men nu infann sig ett stort lugn i hela mig istället. Väldigt konstigt ställe att hitta sitt inre lugn på, men dock bra att göra det någon gång ibland=)


ha en underbar dag imorgon. Säger det nu in case att jag sover bort första halvan av dagen,haha.
Kramar!!1









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0