Tillbaka till verkligheten


Självklart var min vistelse i Manchester också verklighet. Jag älskar att göra saker som får mig att leva ett icke A4 liv. Då är det perfekt med små resor lite då och då. Från och med nästa vecka har jag mycket jobb framför mig, men då kan jag tänka tillbaka på min 5 dagar i England. Det är inte alla som kan ta ledigt bara sådär utöver semestern. Det är jag lycklig över att jag har möjlighet till!

Nu sitter jag i min lägenhet med en skål gröt framför mig. Känner att det behövs efter alla toasts och "äta-ute-mat",haha. I eftermiddag är det jobb som gäller, följt av Kick-Off för AkerBrygge center. Det kommer säkert bli superkul! Vi ska få lite mat och champagne och antagligen se på stand-up. Efteråt blir det fest, men jag vet inte hur länge jag kommer stanna, ska upp halv sex imorgon..
Men kul ska det bli!

Ha en härlig dag nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0