Stolt=)


Jag är så himla stolt att jag klarat av dagen precis som jag brukar trots att jag sov så lite. 
Börjar bli riktigt bra på att må bra även om jag får för lite sömn nu. Såklart inte bra i längden att sova några timmar/natt men när det händer kör jag positiv tänkande plus lite självhypnos på rasten. Vips så klarar jag av dagen lätt som en plätt.


För tänker jag negativt drar jag bara ner mig själv ytterligare och det kan jag klara mig utan.
Har bara haft massor av positivt kunder idag, ävne om det inträffat några knepiga situationer. Men jag har varit mitt proffsigaste jag, och då kunde de inte annat än säga "okej, då" och ändå vara nöjda.
Om man bara förklarar varför förstår de flesta varför man inte kan göra si eller så, om man säger det på ett neutralt sätt med ett smile.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0