Söndags-Party


Jag vill också vara ledig måndagar!!
Igår var jag ute med Tess och hennes vän och gissa vad mycket härligt folk jag träffade på.
Vi var på Majorstuen på ett stället som hette Vu, och för kvällen var det Klubb Oink som huserade.
Det var nog världens bästa kväll om jag tänker på alla de trevliga människorna.
Det var avslappnat, öppet och härligt, och en alla känner alla stämning. Kanske för att de flesta kände varandra redan,haha. Eftersom det är branch-söndag för alla inom krogsvängen.

Det enda dåliga var att jag var "tvungen" att gå hem så tidigt. 
Fick nys om den bästa efterfesten på Ingensteds som håller på fram till klockan 7 om mornarna.
Det är ett toppenställe som ligger vid Blå. Eftersom jag vet hur bra det är var ja lite avis inatt då jag kom hem på alla andra som fick möjlighet att festa loss ordentligt. Jag vill också!!!

Dock hade jag världens bästa taxi-chaufför som körde mig hem vid halv två. Han var superhärlig och vi klickade direkt. Vi lyssnade på hans indiska musik och dansade loss i bilen,haha.
Eftersom han gillade mig så stängde han av taxametern efter ett tag också,yay;) 

Nu är det dags för jobb..
Ha en toppendag nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0