Pink Magic


Jag har inte haft något rosa plagg utom en kjol, ett par skor och ett linne sen innan. Men jag blir väldigt glad av rosa. Det piggar verkligen upp mig. Därför har jag denna färg "strategiskt" utplacerad runt om i lägenheten. Och nu har turen kommit till en klänning av denna färg också=)
Det var detta jag köpte på "Lanvin for HM".



What`s in the "klädhängare"?








En snygg detalj!




Jag har två bälten som är assnygga till, detta är ett av dem.







Detta ett annat...







Är den inte fin så säg!
Som Askungens klänning innan hon fick den förstörd inför sin bal. Du vet, den som mössen sydde,haha. Ska visa den på när jag ska använda den=)





Kommentarer
Postat av: mammi

Hejsan hjärtat! Wow va niceklänning!Va kul att du oxå tycker att man blir glad av rosa.Håller absolut me.Har själv börjat använda den färgen mer. Ha d bäst! Önskar dej en kanon da imornn o varmaste vinter Kramen. Puss Mammi

2010-11-24 @ 22:34:47
Postat av: Katarina



Tusen tack=)

Ja, den är grymt snygg detta plagg=)

2010-11-25 @ 08:00:48
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0