Party and Lanvin


Idag är dagen då HMs kollektino tillsammans med Lanvin släpptes. Trodde aldrig jag skulle få tag i det jag hade tänkt mig, om ens ett enda plagg över huvud taget. Men när jag går genom entrèn till HM Karl Johan ser jag att det är fullt utval kvar, i princip. Blev helt chockad. Gillar inte folk partykläder eller?

Dock är allting slut på webben. Men ändå.
Fast för min egen del är det perfekt=) "Skatan", mitt lilla alter-ego som bara köper partyoutfitts och saker som är glammiga eller glittrar var nämligen shoppingsugen.
Undra på vad hon norpade åt sig för godbit?;)







Det som står tryckt på påsen
stämmer så himla bra in på "Skatan".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0