Mina "budord"


Jag har några tankar som jag tänker varje dag för att hålla mig på topp och som jag lever efter. Det är dessa, mina sex budord kan man säga.
Det är även utifrån dem som jag gör mina val i livet.
Jag mår så bra som möjligt så ofta som möjligt

Jag är så lycklig som möjligt så mycket som möjligt

Jag lever mitt liv på det sätt jag trivs med

Kärlek kan man aldrig få/sprida för lite av

Jag känner mig frisk och stark i kroppen och njuter av allt den kan göra

Jag sprider min kärlek och energi eftersom jag redan har överflöd av det. - fast bara om man har överflöd av det. Annars tömmer man sig själv istället.









Ha en underbar eftermiddag nu!!





Kommentarer
Postat av: Lollo

Guuud vilket fint hår du har!!!!!

2010-11-17 @ 20:01:50
URL: http://lollobloggen.blogg.se/
Postat av: Katarina

Tusen tack Lollo=)

2010-11-17 @ 22:07:53
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0