Jag vann!!=)



Igår hade vi quiz på festen för DinSko AkerBrygge. Älskar lekar när man festar!! Så himla kul. (Min absoluta favvo är shott-stafetti men det hör inte riktigt hit va?)


Jo, först hade vi musikquiz. Och musik är något jag är bra på. "Mitt" lag bestående av mig, Tess och Malin klarade av alla hinder och stack av med segern som var "tre saker i en". Överraskning, leksak och choklad. Behöver jag säga mer?


Efter det blev det ett annat quiz där alla tävlade individuellt. Då handlade det om DinSko och oss som jobbar där. 
Jag vann då också,yay! Råkade dock glömma mitt pris hos Tess som hade festen. Det var produkter från Body Shop. Nice! Får ta och hämta dem någon dag. De fick liksom inte plats i partyväskan,haha.


Föresten, vi hade världens godaste drinkar på festen också. Mojiton Tess gjorde var grymt god! Nu fattar jag varför alla dricker denna drink. Sedan körde vi även på en tropisk variant med mango och passionsfrukt.
Jummie!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0