Ge mig fart och fläkt och härliga människor



Kör fortfarande på den där jobba, sova, äta, träna grejen. 
Men är glad att jag slutar fyra imorgon. Då ska det bli kul, för jag får besök=)

Är såklart ledig på söndag också. Jippi!! Då ska jag gå ut med Tess på kvällen, är planen i alla fall.
Perfekt att jag börjar tolv på måndag alltså. Är superkul att gå ut söndagar ibland. Påminner mig om mitt gamla Oslo-liv med Josse då vi festade hela veckan, som de partysvenskar vi var,haha.
Vilka sjuka saker som hänt när man tänker tillbaka. 
Det sker alltid mycket kul i mitt liv och jag träffar ofta intressanta människor. Då mår jag som bäst, när jag är i farten.




Jag som dj förra lördagen
Kul att mina naglar matchar skivan,haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0