Gårdagsnatten



Jag hade så himla kul igår. Fast min partystämning infann sig aldrig riktigt. Kändes som jag var mer en observatör än en del av själva festen då vi gick ut. Jätte weird. Vet att om jag hade dansat mer hade jag blivit hög på livet, men igår var jag kvar på marknivå. Känner egentligen väldigt starkt för att gå ut idag. Men tja...Jag jobbar imorgon.

När det närmade sig utgång hade verkligen alla lika stark vilja om vart vi skulle gå. Men tillslut enades vi om Nicol o Son. För mycket, för ungt, för trångt kan man sammanfatta det ställer på. Så vi drog snabbt vidare till ett ställe på Frogner. Efter lite diskuterande kände både jag och Tess att vi ville vidare och festa och inte bara sitta på en pub/bar. Så vi lämnade vårt lilla gäng. En snabb promenad bort hamnade vi alltså på Frogner. Stället var väldigt nice får jag säga! Väldigt trevliga vakter och personal och gästerna med. Kul då att det faktiskt mest blev så att jag och Tess satt och snackade,haha. 

När alla lampor tänts och dj`sen gått hem kände vi att antingen drar vi vidare till Ingensteds eller åker vi hem. Jag var verkligen på att fortsätta festen, men som jag skrev igår kändes det som min hjärna hade torkat ihop och inte kunde tänka klart, så då sa den att den ville att jag skulle dra hem. 
Det tog sin lilla tid kan jag be att få tala om! 
Tillslut var jag hur som helst hemma, slängde på mig morgonrocken, drack te och somnade.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0