Ett - två - träning!


Har legat och dragit mig i sängen. Såå himla skönt. Var verkligen länge sen jag kunde göra det. 
Gick upp vid tio och har fixat lite i lägenheten, men nu är det träning som gäller!
Ska iväg ut i skogen och köra en workeout i naturen. Det finns verkligen hur mycket som helst man kan göra när man är ute och tränar. Bara man har lite fantasi, och det har jag i böttevis som de säger här i Norge. Eller något;)

Förra året gick jag på gym vilket helt klart är kul. Men då man som jag jobbar inomhus hela dagarna är det skönt att vara ute efter jobbet. Därför sa jag upp mitt gymkort i somras. Det går helt utmärkt att köra styrekträning med sin egen kropp. Och eftersom jag är full av motivation och pepp kan jag träna bra även om inte någon står bak och piskar mig,haha.

Så klara färdiga kör!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0