En sak till...



När jag ändå är inne på träning och gym...Jag tänkte berätta om mina bästa minnen från tiden då jag gymmade här i Norge. Det var nämligen så att jag hade inte råd att gå på ett gym där de hade pass, så jag gick bara på ett gym där man jobbade med maskiner och vikter. 

Det fans dock stora öppna ytor där det var meningen att man skulle stretcha. Men då jag är en tjej som behöver mycket variation i livet, så även med träningen, blev det snabbt lite tråkigt att bara göra gym. Då började jag lägga upp mina egna pass i olika tärningsformer och körde dem på sals-golvet. Vissa tyckte säkert jag var pinsam som stog och hoppade runt för mig själv. Fast jag hade grymt kul så det brydde jag inte mig om. Lite då och då kom det fram folk som undrade om jag var en "riktigt" tränare. Kul!

Men det absolut bästa var som sagt då tjejer (killar tycker nog i allmänhtet att de är lite för coola för pass,haha) frågade om de kunde hänga på. Shit vad grym jag kände mig då. Tog det verkligen som en komplimang.
Så på sätt och vis fick gymmet pass efter det=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0