Bodywork!



Nästa onsdag ska jag på bodywork. Det låter kanske som en träningsform, men det är mycket mindre slitsamt än så,haha. Jag har nämligen bokat in en tid för helkropps-massage. Ska bli underbart. Nästa onsdag kommer jag gå upp klockan fem på morgonen, jobba hela dagen fram till tre och sedan vid fyra, när jag varvat ner lite är det dags för massagen. Hur härligt som helst! Can`t wait!





Nej, jag ska inte ligga i ett kar fullt av apelsiner. Dock blir det som sagt massage. 
Stället jag ska gå till heter Wahwah Skintrim och ligger på AkerBrygge.
Ska bli underbart, och endast 80kronor behöver jag betala eftersom jobbet betalar 800. 
Det sägs att gratis är gott;) Och jag tror på det.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0