-25??



Det sägs att det nalkas -25 grader någon gång i den här veckan... Brr och hugah! Jag vet inte riktigt om jag tror på detta. Kollade vädret just nu och det är liksom bara fjuttiga -14 grader som var den lägsta temperaturen;)
Bring it on damn it;)

Jag är verkligen redo för kylan, har två fleecetröjor,en tunn och en tjock, underställ,stor dunjacka plus termobyxor,extra fodrade skor, goretexvantar och mössa.
Det låter kanske mycket men det kan verkligen bli kallt på Ekeberg. Förra året hade jag på mig allt detta på en gång vissa dagar. Då känner jag mig som en stor "michellin-gubbe" som vandrar omkring,haha. Fast nere i stan kan man ta av sig hälften av plaggen eller så. Stor skillnad. Då ser man "bara" ut som en vanlig sumobrottare.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0