Underbaraste eventet ever!

Underbaraste eventet ever! Har haft en helt fantastisk kväll. Hade aldrig trott att det skulle bli såhär bra. Har träffat såå många häftiga, coola människor så det finns inte. Stämningen på festplatsen utanför arenan var på topp och alla pratade med varandra. Vi, alltså jag, Carina och Maria minglade runt och pratade med massa härligt folk. 
Finnar, journalister, Engelsmän, eventpersonal, Isländare, Svenskar, you name it.

Sen drog vi oss in mot arenan och röjde loss rejält. Vi bara körde på och hade inga hämningar. Skrålade/sjäng med i låtarna och dansade massor. Heelt underbart! Känner mig lätt som en fågel i kroppen på grund av att jag haft så kul.
Om jag ska nämna något om låtarna tycker jag att Greklands och Islands bidrag var bäst. De får lätt höja stämningen ytterligare på mina fester. 

Avslutar med att säga att jag trodde aldrig i livet att det skulle vara såhär kul, men oj oj oj. Eurovision får betyget 100%kul och fantastiskt.

Bilder lägger jag upp imorgon. Batteriet i kameran är slut;)

Kramar godnatt

Kommentarer
Postat av: nina

Se om du hittar Anders i vimlet :) Han är där hela veckan.

2010-05-26 @ 08:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0