Today

Shit vad jag sov dåligt inatt. Sov jag ens något alls?
Har ändå haft en väldigt bra dag. Har haft intervjuer med min chef om nyanställningar. Riktigt härliga personer som kommer få jobben, såklart=)

Efter det har jag faktiskt shoppat. Det var länge sen. När jag var i England senast. Behövde verkligen sommarkläder. Och nu har jag en bra garderob för vanliga dagar. (Festkläder har jag redan så det skriker om det.)

Solen har lyst och lyst här i Oslo. Så mellan butikerna satte jag mig utanför Stortingen och åt en bagel. Alla i stan har njutit av det fina idag vädret tror jag. Kan jag tänka mig att idag var den första bra "parkängardagen" =) Det längtar jag till.

Nu ska jag bara chilla. Kanske ska träffa min dörrvakt lite också. Vi får se. Hoppas ni alla får en härlig kväll nu!
Kramar=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0