Stoppa Björn i tvättmaskinen? + visiting people

Idag hade jag velat hälsa på Josses föräldrar, de är så härliga och de är som mina extraföräldrar. Men vågar inte det längre då de har en kattrackare hemma. Är bäst att hålla sig borta från det sålänge till jag vet vad jag är allergisk mot tror jag. Har ju redan fått två chocker som blev värre och värre så vågar ej riskera något.

Jag är hemma med pappa nu, mamma är ute och vandrar i ett berg. Ska bli kul att vara med honom lite också. Mamma igår, pappa idag. Sen kommer Björn ikväll också. Men han får först saneras innan han kommer in. Kläder ska av och direkt in i tvättmaskinen;)Nja, men om det blir värre med min allergi när han kommer så får det nog bli så, seriöst.

Ska även träffa min farmor och farfar idag=) Det var länge sen, och ändå bor vi grannar! Fast var iofs ett bra tag sen jag såg mina föräldrar också...

Japp, mitt schema för dagen. Ha det gott nu!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0