Smashed down from my cloud

Vad hände nu? Bara sådär blev jag jätte nere. Oftast är jag på toppen av molnen och inget kan ta mig ner. Så vad hände? Jag har ärligt talat ingen aning! Fast som Emmeline sa, 

- Katarina, du kan inte alltid vara uppe vid solen, ibland måste man kvittra bland fåglarna i träden.


Behöver inte alltid vara negativt att ha en liten kris. Tänker helt plötsligt massor på hur jag vill leva mitt liv egentligen. Om jag fick välja. Jag behöver nog bara tänka lite på detta helt enkelt. 
Jag vet att jag har så mkt inom mig som jag vill uttrycka och dela med mig av. Jag vet bara inte hur och det är det jobbiga tror jag.
Känner att jag har kärlek åt hela världen men hur ska jag sprida den? Och då blev läget lite hopplöst just när jag konstaterade detta. 

Fast jag sprider ju massor av kärlek till alla kunder på jobbet varje dag. Dock är det kanske inte den bästa formen för det.  


En ska till.. tycker det är som om alla springer om mig på något vis. Men varför bryr jag mig över huvud taget? Jag ska leva mitt liv som jag vill och gillar.

En tanke:
Varför vara någon annan än den du vill vara?


Ja, det var "dagens djupa". God natt darlings=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0