Pratar med Tiggare

Jag måste säga att en av mina bra egenskaper är att jag kan prata med alla typer av människor. I förrgår t.ex. satt jag och väntade vid en fontän och en tiggare kom fram och ville ha pengar. Jag ger inte pengar till dem vanligtvis. Inte denna gången heller. Men jag pratade med honom. Det var väldigt intressant. Han var väldigt öppen och pratglad. Och vi hade en superhärlig konversation i över tio minuter. Sen skulle jag iväg.

Egentligen är nog min styrka att jag inte ser ner på människor. Då känner många sig bekväma i mitt sällskap.Är öppen och glad till dess någon inte respekterar mig. Eller gör något annat dumt. Men till dess är det bättre att sprida sin kärlek. Vi förlorar inget på det.





Kommentarer
Postat av: Michaellilly

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2011-02-27 @ 12:22:41
URL: http://michaellilly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0