Positiv trots negativt

Dagen började med att jag gick till läkaren som jag trodde hade öppet. Nej då, det var stängt idag!!
Då blev allt superjobbigt. För jag hade så ont i ögonen. Har man kämpat sig till att komma dit och så är det ingen där känns läget helt hopplöst. Jag hade samlat alla mina krafter till det besöket. Gick vidare mot jobbet och när mina kollegor såg att jag inte hade det så bra började jag gråta. Varför blir det så? Det kändes som allt var hopplöst, fast det var det såklart inte. De hjälpte de mig att kolla upp en annan läkarstation. 

Där fick jag göra test för allergi, fast helt i onödan.Hade tagit antihistamin-tablett så blev inga utslag på prickarna. Nåja, helt i onödan var det ändå inte. För sist gång svimmade jag när jag gjorde det. Och har även haft fobi mot blodprov, stick o.s.v Men idag ger jag mig en guldstjärna för detta!
Jag klarade det galant. Yes!

Sen gick jag tillbaka till jobbet och gjorde mitt bästa där. Fick tyvärr gå hem lite tidigare. Men gav 100% även om det inte verkade så. 
Nu ska jag se mig i spegeln och tänka positivt! Imorgon kommer jag vakna upp som en nyutslagen ros=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0