Nyvaken

Vaknade just till liv här i min lilla stuga. Först tänkte jag sova mer för är otroligt trött. Men nej, nu är det faktiskt 17e maj och det är bara en gång om året så jag tar mig i kragen=)

Gissa hur jag vaknade till? Det var ett väldigt hastigt uppvaknande,haha.
Var törstig och skulle ta lite vatten. Min flaska har ett väldigt stort hål att dricka genom och glupsk  som jag var tänkte jag inte på det. Till följd av att vattnet inte bara rann ner i halsen utan även genom nästan.uäsäää!
Fick värsta kallsupen och fick ingen luft eftersom alla andningsorgan var fyllda med vatten.
Då vaknar man till vill jag lova. Kanske ett bra sätt att testa om du är en sömntuta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0