Nu drar jag till med en liter

Jag är en tjej som dricker mycket vatten. På jobbet springer jag och fyller på flaskan jag har hela tiden. Typ. I början hade jag en 0.5l flaska. Det var för lite. Så jag tog med mig en 0.7l istället. För lite det också. Men vad med 0.8 då? Fortfarande massa spring till kranen. Så nu ni drämmer jag till med 1L flaska. Det borde räcka! Annars vet jag inte om jag borde kalla mig för en "liten damm" istället för en människa;)

Det kan dock finnas en risk för "väsksyndromet". Att oavsett hur stor väska jag har fyller jag den alltid. Kommer jag dricka mer vatten bara för att jag tar en större flaska?
Nej. Man känner ju av när man är törstig=)

Visst är vatten gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0