No!



Jag tänker inte låta ögonen förstöra hela dagen. Ingenting blir sämre av att jag går ut i friska luften. Så det ska jag göra nu. Jag och Johanna ska lägga oss i solen på hennes tomt alldeles strax=)
Försöka läsa lite tidningar och bara hänga. Båda två är sjuklingar så vi passar ihop,haha;)

Föresten..
Ååå, min syster bilar till Kroatien nu. I två veckor ska de vara på semester, jag vill också följa med=) Fins det inte lite plats i bagaget?;)
Vet att de har det underbart=)
Jag vill jag vill jag vill vara med!

Alla runt mig gör så spännande saker nu. Emmeline pluggar till reseledare, min syster är i Oz, den andra systern är påväg till Kroatien och Johanna K ska tåg-luffa i Europa. 
Vad jag ska göra?
En resa till England på sin höjd. Jag kanske inte har råd att resa massor, men jag ser till att ha ett härligt liv och göra många skoj saker hela tiden=) Då blir det ett toppenliv i alla fall=)
Jag kan ha lika kul som "turist" i Oslo liksom=)

Ha det gott nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0