My Workeout

Idag rusade jag in genom dörren vid nio och bytte till tärningskläder. Här ska det tränas! Var verkligen peppad. Har joggat en bra bit och sen gjorde jag en ny tärningsform jag hittat på för någon dag sen.
Kände mig väldigt peppad och glad att jag inte bara satte mig i soffan efter jobbet. Sen blev jag ännu mer peppad av alla fotbollsspelare runt omkring. Är som sagt många fotbollsplaner här på Ekeberg och ikväll ägde någon turnering rum tror jag.

Kändes som adrenalinet hängde i luften. Och smittade av sig till mig.
Ja, min nya träningsform ja.. Den går ut på att man gör en blandning av yoga, dans, kickboxning och friskis o svettis rörelser. Det hela är väldigt kul och varierande. Idag körde jag mest övningar för rumpa, lår och midja då det är för kallt att ligga på marken ännu.  

Killarna på planerna kollade lite då och då märkte jag. Fick senare reda på att de undrade vad jag höll på med. Kom fram ett par stycken när deras match var klar. Så härligt att folk går och pratar med en bara sådär=) I like!  
Sen kom deras tränare fram och undrade om jag inte kunde träna dem en gång i månaden. Han tyckte det skulle vara positivt med variation.Så nu har jag ett kul extrajobb också=) Måste sett väldigt proffsig ut,haha.

Neee, nu ljuger jag igen, som Pippi säger. Jag ska inte träna något lag. Men allt annat är sanning=)

Massa kramar
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0