My newfound lover


Jag är helt frälst i Lush och deras produkter. 
Var där för en vecka sen och hittade massa bra saker, men då var det lite tomt i spargrisen så att säga;)
Fast idag... Då fick jag äntligen köpt en bodylotion, fast i fast form, som jag tycker luktar underbart.
Har ju skrivit för ett tag sen att jag längtar efter jul och vill "julifiera" min tillvaro lite. Nu är detta gjort i och med min nya bodylotion. Den luktar pepparkaka!!!Mums!

Den är gjord på kokosolja, jojoba olja och sheasmör. Och det bästa av allt är att man slipper kladdiga tuber. Det är bara att "tvåla in sig" och smörja in=)







Detta är min bodylotion



För tillfället består mitt utbud av Lushprodukter av:

Parfymen Kharma
Shampoo - För glans till håret 
Bodylotion
Balsam - American Cream


Vill också tillägga att de har helt underbar personal! De gånger jag varit där, 4,vilket är ganska många sedan i mars;) har jag fått den bästa servicen och träffat superhärliga människor! det är alltså butiken i Byporten i Oslo jag pratar om.
Gå dit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0