My Monday

Idag har jag haft en väldigt bra dag faktiskt. Var lite seg på "morgonen" ( halv tio) Men vilken tur att jag fick sova ut såpass länge. Så jag har haft massor av energi hela dagen. 

Tycker mina kunder idag fått väldigt bra service. Många har sagt det också och påpekat hur trevlig jag var o.s.v. Det är så det ska vara. Kan det bero på att jag ätit jordgubbar idag som jag varit så lycklig? Har hört att man blir det av de bären så jag testade. Vill inte ha fler depptimmar. Blev i alla fall på extra bra humör efter jordgubbarna som jag köpte till lunchen. Wiee=)

Har haft ett par som kan vara väldigt jobbiga idag. De är stammisar hos oss så man måste ju ta vara på dem, som det heter. Men shit, jag får alltid en klump i magen när de kommer in. Och typiskt nog är det alltid något som går fel så de får aldrig någon positiv upplevelse. Allt ifrån att deras kort inte funkar hos oss till att skorna vi skickar efter åt dem blir försenade. That was the case today.
Men vet ni vad...
Jag tror jag har "vänt dem" idag! De kom in och var jätteglada. Jag beklagade att de fått vänta på skorna och då sa de att det spelar ingen roll, det lägger vi bakom oss och ser framåt med positiv inställning istället.
Ok tänkte jag. Men jag kunde inte känna mig helt lättad för deras humör kan vända som en hand.
Fast det gick helt smooth hela tiden idag. Thank god! Vill ju att de ska tycka vi gör ett bra jobb.
För det gör vi verkligen. De har bara haft sån otur.

Det hela slutade med att kvinnan t.o.m gav mej en kram! Think they likes me. 

Efter jobbet har jag bara störtat in i huset och bytt kläder för att träna. Men det ska få ett eget inlägg....
Ha d super nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0