Me and the Girls

Ikväll ska jag hänga med "Sex and the city tjejerna". Kanske inte kan se så mkt men jag hör finfint alltså=)
När filmen kommer ut har jag helt klart lust att se den. Även om kvinnorna börjar bli lite gamla nu...
Tror dock den kommer vara väldigt underhållande. Förra filmen gråter jag alltid till när jag ser den. Skönt faktiskt. Så undrar vad jag kommer göra till uppföljaren?
Skratta ihjäl mig?=) Hoppas det!


Förresten.. Ibland är det väldigt skönt att vara ifred och bara kolla serier. Ibland. Men! För det mesta är jag ju ett socialt lejon=) När jag mår bra igen ska jag ha MASSA kul=) Miss my friends!










Kommentarer
Postat av: johanna

När du blir bättre tar vi en riktigt SATC evening på byen :)

2010-05-24 @ 18:33:24
Postat av: Katarina

Jaaaa=) Det har vi=) Massa kramar=)

2010-05-24 @ 19:08:43
URL: http://brightlovelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0