Luuugn

Idag har jag inte bloggat och så efter jobbet. Jag behövde en lugn dag utan dator och mobil.
Får super ont i ögonen också när jag ser på skärmen nu. Varit inom två apotek idag. Först för att köpa ögondroppar för allergi. Men de hjälpte inte=( Sen gick jag efter jobbet igen för att få tag i ngt annat. .men apotekarna fattade inte vad det var jag behövde om inte dropparna jag redan hade hjälpte. 

Så är det samma jobbiga imorgon går jag till en läkare innan jobbet. Men hoppas såklart5 det är över. Har fått ha solglasögon på mig hela tiden för att jag ser ut som om jag gråtit. Nog om det..


Jag har alltså varit ute och gått hela eftermiddagskvällen. Jätte skönt att bara "get lost in the woods" och njuta av naturen. Ingen kamera, ingen mobil, inget internet. Jag behöver det ibaldn för att hitta mitt inre lugn. 

Hoppas alla får sova gott nu! Imorgon ska jag ha en vanlig dag, med fler uppdateringar=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0