Ledig!

Är ledig idag=) Nästan alla i Norge är det. Undrar om jag hade varit det om jag jobbat i Sverige? Antagligen inte... Men Carina stackarn åkte just till jobbet. Men wiehoo , då har jag huset för mig själv;) Som om jag inte har det annars iofs, hehe.

Andra dagar jag är ledig så känns det inte riktigt som jag är det. Inte lika mkt om ni förstår. Är det öppet i butiken är jag alltid beredd på att någon från jobbet ska ringa om att jag behöver hoppa in. Men idag är det STÄNGT och jag kan slappna av helt. 

Ska ta och jogga en sväng och sen ta en skönhetsdusch och göra mig smashing inför helgen. Pluss att bara ta det lugnt. Fram till eftermiddagen åtminstonde. Efter det blir säkert lite mer bus med Carina=)


Något helt annat:
Varför stavas inte pluss med två s? Jag tycker det borde göra det! Ser mer ut som pluss då. Att den har något extra. 



Ha det toppen nu allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0