Jag trotsar och gör det ändå, kalkon är ju gott föresten=)



Sex and the city filmen.. Ja den är en kalkon har jag hört. Men, herregud. DET ÄR INTE EN DJUP FILM, och kommer aldrig att bli. DEN ÄR YTLIG.
Jag tänker trotsa krtikerna och se den oavsett. Det är en förströelse, inte en massiv upplevelse. Kan inte jämföras och kommer aldrig i närheten av Avatar t.ex.
Men whatta ****. Lite verklighetsflykt har aldrig skadat någon vad jag vet.

Första filmen är inte heller bra, men jag gillar den ändå. Samma med Snygg sexig och singel, även den får ett tärningskast av kritikerna, men jag har aldrig någonsin skrattat så mkt till en film.
Det ligger i betraktarens öga och jag tänker abslut se Sex and the City 2. Kalkon eller ej.
Kalkon är ju gott föresten, så det kan inte vara så negativt?;) Eller?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0