Helt nästan perfekt

Kvällen ikväll var bara helt underbar hela tiden, för mig iaf. Började hos Tonje och hade en fantastisk förfest med henne och hennes väninna Camilla. Helt underbara tjejer båda två. Gillar när man klickar bara sådär med någon ( på svenska är det en väldigt positiv sak)

Satt och bara hade det mysigt från halv nio till tolv. Tiden gick otroligt fort och plötsligt var det dags för utgång. Tyvär var Tonje väldigt trött och behövde byta utelivet mot sömn. Men det förstår jag, hon har alltid massor att göra och någon gång behöver även hon det lugnt. Är glad att vi kunde förfesta ihop. 
Det blev alltså jag och Camilla som gick ut. 
På tunnelbanan mot stan satt vi och pratade med massa random folk. Härligt!

Gick på ett ställe som hette Onkel Donald. Har aldrig varit där förut men det var väldigt härlig stämning på stället. Ingen "jag är bäst attityd". ( de har dock haft väldigt aggressiva vakter och blivit fällda i rätten för detta) men vad jag uppfattade det var det inga problem med det längre. (Kändes lite som att komma hem till Wärdshuset, som är "the (only) place to be" där jag kommer från. En riktigt bra klubb egentligen. hade den legat i en stad och haft bättre dj`s hade många velat gå dit tror jag.)

Hur som helst... Vi dansade lite men det var så fullt så man blev varm med en gång. Vi gick till baren och skulle beställa och det var då Camilla inte orkade mer. Jag var verkligen tvungen att ha vatten och hon hade inte lika mkt lust att vänta på det som jag,haha. Så hon gick hem hon också. 

Tur jag vet hur man har kul. Träffade hur många coola personer som helst. Bara dansade loss och minglade som jag älskar. Fast sen den dumma incidenten på Blå för ett tag sen är jag mkt försiktigare. Drack bara vatten för säkerhets skull. 

Hoppas du också haft det toppen ikväll! Lägger upp bilder senare idag. När jag vaknat till liv igen,haha. Men det dröjer det;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0