Hejsan!

Vaknade just upp i Johannas våningssäng. Trodde jag vaa utomlands i Australien på ett hostel när jag först vaknade till liv,haha. Då brukade jag sova i våningssängar så kanske inte var så konstigt. 
Har sovit som en stock hela natten, skönt!

Det går mot bättring på de stackars utslagen, som de numera är. Snart är de utrotade forever,hehe. Ska trycka i mig äckliga kortisontabletter i 7 dagar och då ska gå skiten bort. Tycker dock det är läskigt att proppa i mig sånt där. Har aldrig ätit så mkt medicin som denna veckan.

Nu ska jga kolla bussar och tåg för att ta mig hem till mina föräldrar. Är såpass bra att jag klarar det. Inte varit hemma på väldigt länge så ska bli riktigt kul!

Så ni vet kommer jag inte blogga så mkt idag,har varit dåligt med detta nu. Men är man sjuk och sover hela tiden är det lite svårt. Samma när jag reser.
På lördag och söndag ska det bli massa kul här i alla fall=)
Och även mer imorgon också=)

Massa kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0