Hard work!



Jag är inte någon lat person. Men först halvan av dagen skulle ni sett mig alltså. En riktig sengångare!
Tar ju tabletter som jag bli väääldigt sömnig av. Har dock inte behövt ta fler än tidigt imorse, yay!! Bättring sker=)
Tur det, för jag blir så luddig i huvudet av dem. Tur för kunderna att det inte var så mkt att göra första halvan av dagen. Efter lunch blev jag effektiv igen. 
Tack och lov, för jag skulle ha upplärning med en nyanställd idag=) Tjejen är hur grym som helst. Lärde sig supersnabbt det viktigaste och var social och öppen med kunderna. Vi var själva från kl 18 till 20 och innan dess var det inte mkt att göra. Självklart smäller det till fem över sex med massa kunder. Hon var helt ny men vi fick till ett väldigt bra teamwork!

Sen måste jag säga att jag är såå glad över att vi har väktare på jobbet! Idag hade det varit kaos utan dem. Istället för att kunderna kommer till en butik och inte ser ens en ljusglimt av en expedit, utan bara massa annat folk kan de förklara att vi är få på jobb och gör vårt bästa. Då sparar vi en himla tid! Vi hade massa kö med folk till kassan och personer verkar bli lugnare och mindre stressade om det finns en väktare där och berättar varför det tar en stund att vänta. 

Japp, ingen rast och ingen ro. Nu ska jag storstäda så mkt jag hinner för ikväll. Hatar att välja bort saker för att städa, men tråkigt nog är det en nödvändighet för mig nu när jag blivit så allergisk=( Blääää;)

Klem och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0