Hår

Jag har fått supermånga komplimanger för mitt hår idag. Ändå har jag inte ens gjort något med det. Fast igår så lockade jag det. Är nog därför. Då ser det väldigt naturligt ut dagen efter. 

Fått komplimang av:

3 kunder
2 butiksbiträden

Blev frågad om en dejt av:

2 väktare på bussen, (det var olika väktare på olika bussar)

Jag vet inte vad det är men något är det. Jag är ofta på väldigt bra humör och gillar att prata med människor och skapa nya kontakter. Jag var varken på bättre eller sämre humör idag än mina vanliga dagar och ändå "fick jag" allt detta.


Pratade med en kund om det och hon sa att om man känner sig fin utstrålar man det. Och att jag kanske gjorde det mer idag. Jag håller med på punkt ett, känner man sig bra och mår bra får man en helt annan utstrålning. I somras träffade jag t.ex killarna i Metro Station, då hade jag på mig regnjacka och stövlar, men hade värsta utstrålningen och de gillade mej och ville att jag skulle med på fest,haha.

Men håller inte med punkt två, att jag strålade mer idag än vanligt. För jag har haft mkt bättre dagar och inte fått såhär många komplimanger. Kanske handlar det om en slump, eller så är det lockiga håret att föredra hos oss människor? 
Aslan i Narnia hade ju också "powercurls", lockar med power i.


Jag tror personligen man ser mer flirtig ut i lockar mot vad man gör i rakt hår. Då ser man mer seriös och karriär ut. Eller nått.
Vad tror du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0